woensdag 14 juli 2010

Nog foto's en reacties

De jury aan de computer was nadien ook nog een beetje fotograaf. Zijn werk bekijk je hier.

En nog reacties:

Gefeliciteerd met het succes van jullie 6 uur. Er is duidelijk ook in België behoefte aan een goed georganiseerde 6-uurs wedstrijd. Ik hoop dat jullie wedstrijd een vaste waarde op de Belgische ultrakalender.

Een dikke proficiat voor jullie eerste organisatie. Alles was dik in orde: de bevoorrading, de logisitek met de rondetellers, een pastamaaltijd nadien, verzorgde douches. Ook leuk dat we telkens door de sporthal mochten lopen.
Misschien een kleine opmerking: na 6 uur zat ik ongeveer op het verste punt van het parcours en ik heb op mijn eigen klok gekeken en gestopt na 6 uur, ik had wel nog geen fluitsignaal gehoord. Ik werd nadien nog voorbijgelopen door een loper (hij had uiteraard gelijk want er was nog geen fluitsignaal gegaan). Even later was de fietser er en toen ben ik nog tot bij die laatste loper gewandeld die me voorbijgelopen was. Groot was onze verbazing toen er nog iemand vrolijk kwam voorbijgelopen. Hij bleef maar lopen :-)
Misschien zou het interessant zijn om op het einde op een viertal punten iemand te zetten die een fluitsignaal heeft zodat iedereen op hetzelfde moment stopt met lopen.
Anders niets dan lof voor jullie eerste organisatie. Hopelijk volgt er volgend jaar een tweede editie en dan ben ik er terug bij!

Beste organisatoren,
Proficiat met jullie wedstrijd. Hoewel jullie geen geluk hadden met het weer hebben jullie dit toch goed opgevangen! Ook jullie buren hebben hiertoe een mooie bijdrage geleverd. Ik had me op voorhand voorgenomen na 4 uur en half te stoppen (aangezien men eerste ultra pas de week ervoor in Assen was) maar toen ik ook effectief moest stoppen na 4 uur en half door knieproblemen vond ik het toch zeer jammer! Ik hoop dat jullie volgend jaar de wedstrijd opnieuw inrichten en wie weet… met jullie mooie organisatie ook het wegvangen van de 50 van Gistel kunnen opvangen?
Tot ergens ten lande op een of andere wedstrijd.

En nog een blogske:
Koen Van Steenkiste
Wedstrijdverslag op ultraned:
Ultraned nieuws

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen