zondag 22 juli 2012

Reacties

Blogverslag:
Marathonfreak
Frank Spencer
The Road
Endorfine junkie
joggerke
Born to run
aprilvis
Mo marathonloper
Nonkel
Lankarren on the run
Runnerjules

Facebook-reacties:
De eerste keer blijft altijd iets onvergetelijk, en zeker zo'n goed georganiseerde 6 uur loop met zijn leuk gevarieerde parcours en zijn hellingske dat ronde na ronde onopvallend straffer ging hellen

Beste allen, hartelijk dank voor een PRIMA organisatie! Een dikke pluim voor jullie, heb op en top genoten!

Proficiat Joeri Schepers, ik hoor dat je organisatie weeral es TOP was! Chapeau maat!!!!

Kan ik alleen maar beamen, schitterend, 'te was af !

bedankt joeri voor de mooie organisatie op jullie zes urenloop.alles was top!!zelf de chips(lol).volgend jaar ga ik nog een poging wagen!!

proficiat Joeri Schepers met de mooie organisatie, de mooie (sommige momenten lastige) wedstrijd, de 6 uren van Aalter!!

Een dikke pluim voor alweer een perfect georganiseerde ultraloop!

Nog een pluim voor de organisatie. Heel attent ook om voor de start een minuut stilte te vragen voor Philippe Verdonck en Sanny!

Tevens een welgemeende dank aan Joeri en Erik voor de perfecte organisatie. Doe zo verder !
Wel knap hoe jullie van zo`n kort parcours toch zo`n afwisselend (lastig) rondje hebben weten te maken: glibberpaadje, klimmend weggetje, scherpe bocht bij keerpunt, door sporthal en lekker over de baan. En af en toe nog een lief meiske meegehad om me te pacen :) Misschien tot een volgende keer !
Het was perfect.... En voor de franstalig , la traduction était parfaite Danku !

Mail:
Joeri, nog maals bedankt voor de goede organisatie ! Zorg gewoon dat die helling volgend jaar plat is :-)

Beste Joeri en Eric, en trouwens ook alle medewerkers, Ik wil jullie van harte proficiat wensen met de prachtorganisatie. Het weer was weliswaar een echte meevaller maar de organisatie was ook vlekkeloos. Ik heb ervan genoten en vooral ....'afgezien !!!' Het parkoers was niet van het lichtste, 2 haakse bochten (steeds weer optrekken !) en het hellend, vrij lang gedeelte, dat steeds in hellingsgraad toeneemt (met kopwind!) ... Maar vooral de jaren laten hun sporen na. Om het kort te verwoorden "mijn lijf is moe, en aan 'rusten' toe !" Ik heb nog eens het beste van mezelf gegeven, tot het laatste fluitsignaal weerklonk ! Met 64,364 km was ik meer dan tevreden op mijn 68ste !!! Het werd een mooi afscheid, want dit was wel mijn laatste optreden bij jullie. Sorry dat ik jullie achteraf niet meer persoonlijk ben komen danken, maar alles ging zo traagzaam bij mij en mijn chauffeur wachtte op mij voor de terugreis. Ik was ook 'perd totale', totaal 'op' ... Desniettemin wil ik met deze mail mijn sympathie en dank betuigen voor de vriendschap, de aanmoedigingen en jullie waardering voor wie ik was en blijf in jullie geheugen. Ik wens jullie nog het allerbeste toe op sportief, familiaal en 'persoonlijk' vlak. Onthoud van mij, mijn gedrevenheid, mijn nooit-aflatende vechtlust, en mijn blijheid en optimisme in alle omstandigheden ... Nog een welgemeende, genegen, sportieve en warme groet, en 'tot ziens' wellicht.

bij deze wil ik jullie proficiat wensen met de organisatie van jullie 6-urenloop. Er viel alleen maar positieve kritiek te horen! Doe zo verder !

Dag Joeri en Erik, Bedankt voor de organisatie van de 6 uur van Aalter. Moest er in mijn nabije omgeving niet zo'n organisatie geweest zijn dan had ik waarschijnlijk nooit een 6 uurs loop gedaan. Na de pijn die ik heb doorstaan weet ik niet of ik ooit nog zo lang m'n lichaam een inspanning zal willen laten ondergaan, maar ik ben wel uitermate tevreden dat ik er in geslaagd ben om m'n doel van de 60 kilometer te halen. Het t-shirt van de 6 uur van Aalter is bovendien een mooie herinnering dat ik nu met trots zal dragen! Een klein puntje van kritiek: op m'n tijdsmeting kwam ik nu aan 5 uur 59 minuten en 49 seconden, 11 seconden te weinig om aan 6 uur te komen,... makkelijk op te lossen bij een volgende editie door de persoon die het fluitsignaal moet geven een chronometer te geven lijkt me. Voor de rest een perfect organisatie: een officiëel uitgemeten parcours, bevoorrading, aanmoedigingen, sfeer en bovenal een mooie herinnering. Nogmaals bedankt!

Beste organisatoren, Langs deze weg wil ik jullie graag feliciteren met de geslaagde 6 uur van afgelopen zaterdag. Het was een vlot en wisselend parcours, een echte meerwaarde ook dat de eigen wagen met bevoorrading langs het parcours kon staan. Dat een ronde juist 2000 m was, vond ik ook heel aangenaam. Met een klein deelnemersveld kom je dan nooit op stukken waar je alleen loopt. En je weet bij elke doorkomst ook meteen exact je tempo... Voor mij was het een eerste kennismaking met de ultra, ik had voorheen nooit een wedstrijd langer dan een marathon gelopen en jullie hebben er als organisatie grotendeels aan bijgedragen dat dit voor mij een succes is geworden. Dank aan alle vrijwilligers voor de bevoorrading en hartelijk dank ook aan de fotografen voor de foto's en hun aanmoedigingen onderweg!

Heb persoonlijk door kniehinder niet kunnen meelopen maar heb toch intens genoten om langs de kant van de weg de sterke Ultralopers te mogen aanmoedigen. Prachtige organisatie en bijzonder leuk om de Ultralopers nog eens terug te zien .... Hopelijk kan ik volgend jaar mee rondjes draaien ??

Aalter was mijn 12de 6u loop. Het was er eentje die ik nooit Zal vergeten, Vooral de sfeer tijdens het lopen was geweldig mede door de perfecte organisatie. Dikke proficiat Joeri en Erik

SMS:
Joeri, ik wil je feliciteren met de prachtorganisatie van gisteren. In de kleedkamers ook niks anders dan lof! Mijn ondermaatse prestatie van 56,5K kan alleen maar aan mezelf te wijten zijn. Grt en nogmaals bedankt.

1 opmerking:

  1. Ik had me ingeschreven voor de 6 uren met het idee van 'we zien wel hoe lang ik het volhou' en of ik een ganse marathon zou kunnen lopen. Ik vond het een uitdaging aangezien ik nog nooit verder dan een halve marathon gelopen had. Dat was vorig jaar de halve marathon in Nazareth. Ik startte met de geruststelling dat het kleine rondes waren van 2 km en om de ronde een bevoorrading.
    Toen ik 3 uur gelopen had, dacht ik 'op naar de 4'. Toen ik er 4 had kreeg ik het gevoel dat ik er 5 ook wel zou halen. En daarna was het tanden bijten tot de 6 uur. Ongelooflijk maar waar, I DID IT! En ik ben zelfs verder geraakt dan een marathon. Bedankt voor de goede organisatie en perfecte bevoorrading. Zonder dit was het me nooit geluk! Ook bedankt aan alle mensen onderweg om me aan te moedigen. Iedereen aan de bevoorrading was ook supervriendelijk! Eva

    BeantwoordenVerwijderen