dinsdag 15 juli 2014

Reacties



Kevin: “Een schitterende eerste ervaring in de wereld van het ultralopen. Proficiat aan alle deelnemers, proficiat aan de organisatie. De wereld van het ultralopen is een eerlijke wereld lijkt me, veel aanmoedigingen gekregen en heel wat toffe mensen leren kennen. Ik zou zeggen tot de volgende en als ik toch één puntje van kritiek zou mogen aanhalen, indien het mogelijk zou zijn om de paar hele haakse en scherpe bochten uit het parcours te halen of aan te passen dan lijkt mij dit een superparcours. Zelfs na 6 uur rondjes van 2 km te lopen verveelde het niet ....”

Veerle: “De vierde editie was terug perfect georganiseerd, bedankt aan het ganse team.
Het warme weertje van vorig jaar had plaats genomen door een mengelmoes van weersomstandigheden, aan variatie geen gebrek.
Misschien één kleine opmerking: het water in de douches bij de dames was kokend heet, je kon er echt niet onder gaan staan of je ging je verbranden. De meesten hebben dan maar hun haar gewassen aan de lavabo. Waarschijnlijk is dit iets waar jullie niets aan kunnen veranderen en wordt dat ergens centraal geregeld. Ik wilde het gewoon even melden”

Veerle: "Bedankt Joeri voor de uitstekende organisatie. Laat de datum van de vijfde editie op tijd weten hé want ik wil ze allemaal lopen en pas daarvoor graag mijn vakantie aan"

Eva: “Nog steeds aan het nagenieten van de fantastische namiddag! Super organisatie, goeie sfeer en iedereen moedigde mekaar aan, ook de speaker van dienst! Zálig gevoel! Maar je moet er wel karakter voor hebben. Proficiat à alle deelnemers.”

Katrien: “Dikke pluim voor de organisatie !!! en proficiat iedereen !!!!! jullie zijn allemaal even "Gek" hahaaa super klasse

Koen: “Merci wi ... Running Cremke ... het was voor de 4 maal opnieuw perfect!

Ovar: “Bedankt vr de fijne organisatie!

Heidi: “heeft gisteren toch een behoorlijk aantal versnellingen hoger mogen schakelen om Katrien Rogiers van de overwinning te houden in de 6 uur van Aalter. Het is een bijtertje! Ook proficiat aan Running Cremke met de schitterende organisatie: ik was blij dat ik er opnieuw bij was! Verder: een heel dikke merci aan al de supporters aan de kant ( en natuurlijk ook aan de lopende supporters o.a. Els Aelbers en co) : zonder jullie zou het toch een heel andere ervaring zijn.

Steven: “Alles was super inorde hoor . Zalige 6h loop achter de rug .

Greet: “Hi, nog es nen dikke proficiat met uw organisatie van de 6u van Aalter! Chapeau!

Ann: “den organisator, in een vorig leven ... (vul zelf aan), dikken BRAVO hoor voor al joen talent!

Paul: "Proficiat met uw super organisatie. Ik hoop nog veel edities die mogen volgen. Bedankt voor weer een dag die we nooit meer vergeten."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten