dinsdag 19 juli 2016

Reacties

* AWEL LOPENDE CORNETTO, top organisatie. 1 van de mooiste momenten voor mij: jijzelf die in het holst van de nacht spaghetti aan het koken bent en roept "tis vegetarisch!": een passionele organisator, de max! Go go Cremke!
PS: je zoon gezien en verteld over "lopende cornetto", hij zo "ah 't is jij die dat altijd zegt"

* De organisatie was perfect, bedankt Running Cremke en Joeri De Coninck voor dit ultraloopfeest! Graag tot volgend jaar

* Bedankt aan alle vrijwilligers - top georganiseerd!... en in Januari 2017 is het dan weer tijd voor de Bostrails ...take care !

* Klasse! Aan alles werd gedacht, niets was teveel : extra waterstand, verlichting, vleesloze voeding(!), koffie indien nodig, parcours effenen (matten bij uitgang stadium-->mss daar ook lange mat voorzien, maar op't gras was ne keer niet erg); die lange parkeerstrook voor eigen voorzienning, knap;
Prachtige inzet van mensen op parcours. Vind ik elke en overal bewonderenswaardig! maar de bevoorrading ad sporthal was super met mensen waar je ook es een woordje tegen kon zeggen!!
CHAPO!!!


* 1 uur lopen was ook superwijs! Heel leuke afstand. Na de 5 de keer de klim, begin je het toch al wat te voelen, ik wil niet weten wat de echte lopers van de 24 en 6 uur dan voelden . Veel supporters langs de baan tijdens het laatste uur, iedereen had respect voor elkaar, de 24 u lopers begonnen al wat schever te lopen en wat uit te zwenken 😊, fantastische dingen hebben we gezien en was leuk om elkaar vooruit te roepen. We hinderden elkaar niet, integendeel we hadden veel aan mekaar. Twas super! En mooi aantal deelnemers op de uurloon. Meer van dat!!! Ja misschien wat meer sponsjes, voor dat is een detail. Super gedaan mannen!

Dag Joeri, ik wou je toch nog even feliciteren met de organisatie. Alles zeer goed geregeld. Meer dan genoeg water / bevoorradingsposten. Ondanks het warme weer, altijd genoeg verfrissing gehad. Veel organisaties kunnen er een voorbeeld aan nemen. Volgend jaar kom ik zeker terug!

* TOP! --> cu next year! (maar zet dan wel die chauffage af aub)

* Inderdaad dat donker stukje in de brouwerijstraat werd gedepaneerd met de kaarsen . De organisatie doet er alles aan om alles optimaal te laten verlopen . " CHAPEAU " Ook de matten werden opnieuw keurig gelegd .

* Dankuwel voor dit prachtig ultraloopfestijn!!! Het was mijn eerste 6urenloop en ik heb mij fantastisch geamuseerd!! Hele goede organisatie!! Chapeau en tot de volgende!!

* prachtorganisatie met aller erop en eraan

* Een gedreven en passionele organisatie. Zag je/jullie elke ronde wel ergens anders op het parcours. Zelf 1 x gevraagd om het water bij te vullen bij bevoorrading 2: de ronde daarna was dat meteen opgelost. Zelf eens gemeld dat tijdens de nacht er een donker stuk was wegens niet functioneren van een straatlicht: de ronde daarna was dat meteen opgelost. Straffe gasten, respect. Zoiets organiseren kost tijd en geld, uit liefde voor de loop. Top mannen! All green Joeri, een man met passie!

* Het stuk na de eerste bevoorrading was veel te donker gedurende de nacht.. Goede ondergrond behalve in de sporthal met het tapijt, kon vorig jaar net een val vermijden, dit jaar alle tapijtophopingen kunnen vermijden. Maar ik hoorde dat daar iemand gevallen was? Goede bevoorrading, pluspunt warme dranken en warm eten. Heel positief over de wijze waarop je als je binnen liep je afstand en de totale tijd zag, om een overzicht te krijgen van je positie op het grote scherm moest je even van de baan, kan eenvoudig opgelost worden door scherm in de richting van de lopers op te stellen en korter tegen de baan, het publiek kan dan ook blijven volgen. Top organistaie met enthousiaste medewerkers op een toch vrij lastig parcours voor een 24 u. En hoeveel hoogtemeters zijn er per ronde?

* Top organisatie ! Bedankt vrijwilligers, seingevers, bevoorradings -team jury,... Het was een mooi lloopfeest ! Als het echt moet, was er maar 1 minpuntje, het eerste stukje in de brouwerijstraat was nogal donker . Verder in de straat was het veel lichter ?

* kunt ge tegen volgend jaar eens zoeken waar dat ventieltje van dien "tourmalet" verstop zit? Elke ronde wordt die precies bijgepompt. Toch goed geammuseerd, rondje is goed zo. Bedankt voor alle organisatoren, vrijwilligers, seingevers en juryleden.

* Bevoorrading is uitstekend, locatie ook goed, tijdsregistratie perfect. Ik vergeet ieder jaar opnieuw dat die 'Col de la Piscine' doorweegt na paar uurkes . Chapeau voor al je werk !

* toertje vergroten , 50 km of zoiets. Super organisatie en was lekkere spaghetti

* Voor mij enkel de warmte . Voor de rest super gedaan. Dat heuveltje mag van mij ook weg, maar denk dat het dan moeilijk wordt voor je parcours.

* Reacties passanten: Vraag naar weg aanduiding Sterrewijk, Kruiskerke

* Al enkele jaren HET hoogtepunt voor mij in het Belgisch ultralopen! Ook deze keer merkte je de gedrevenheid van de organisatie op... Gezelligheid, topverzorging... Dolblij dat ik er terug bij kon zijn... Enne... ne dikke merci voor het vijfjarig herdenkingscadeautje...!!

* Reacties seingevers/VAL: Automobilisten negeren verbodsteken. Q-Lite was niet actief vanaf 13h.

* Bedankt Running Cremke and team voor het hele doen daar...... 

* Was mijn debuut op de 6u, en is me bevallen! Volgend jaar kom ik terug...

* Opmerkingen: borstnummers en naam niet echt leesbaar. Gele T-shirt van vorig jaar vond ik leuker, maar dat is persoonlijk.

* Was een leuk weekend! Mij hoor je zeker niet klagen

* Genoten van het zalig weertje en fantastische organisatie! Ge zijt ne topperRunning Cremkee!

* Prima organisatie en doe zo verder! Ik heb meegedaan aan de 1h. Toch voor de eerste keer dat de 1h werd georganiseerd is er hiervoor ook interesse... dus verderzetten die trend. Het zal beslist in de toekomst meer kenbaarheid genieten en ook meer deelnemers. Het is vooral aangenaam ook om eens tussen de ultralopers te lopen... je kunt hen dan ook wat aanmoedigen in dat laatste uur. Het parkoers is mooi en de bevoorrading is ook dik in orde. Alleen jammer dat er toch steeds lopers zijn die na het slotsignaal wat verder wandelen om toch nog een langere afstand te hebben. Die bedriegen alleen zichzelf dan. Stretchen is ok, maar geen 150 meter vooruithuppelen dan om zo een plaatsje te winnen in de uitslag. Misschien zou het ook wel leuk zijn om eventueel wat randanimatie te voorzien. Zo trek je dan meer bezoekers aan. Ik probeer er volgend jaar terug bij te zijn. Maar gezien vanwaar jullie komen... awel dikke pluim

* Becci klinkt ook mooi in Italiaans.......Supertrots wat je gepresteerd hebt.......in het bijzonder wat ik gezien heb.....die dip,het even denken van wat nu...aan iets denken.......even leunen aan tafel en weer weg..... dit kopje is straf....karakter......complimenti.....met Rebecca Vanblaere later een mijn beknopt verslag BK Aalter...want nu ga ik lopen...en pfff..tis warm! Iedereen (dan vergeet ik niemand) allemaal sterke mannen en vrouwen daar in Aalter...24 uur...6 uur en de 1 uur.....

* Na enkele over pijnzingen gisteren, en vandaag Dinsdag kan ik niet anders dan mijn Respect uiten voor de 24uur lopers van AALTER !
KANJERS zijn het stuk voor stuk !
De kameraadschap komt op een Ultra Run nog meer tot uiting dan welke loop of afstand ook.


* Was top! Extra bevoorrading was zeker welkom gezien de warmte. Rijsttaartjes gingen vlot binnen👍 Misschien nog wat meer sponsen voorzien bij warm weer? Proficiat nog eens ad organisatoren en alle medewerkers! Opnieuw schitterend gedaan. Bedankt!

* JOERI. Heel blij dat ik er bij was en 2 daagjes Côte d'Azur heb ingeruild hiervoor!! Bedankt voor de top organisatie en de support!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen